Teaming Manager desde: 10/12/2018
As Brigadas deseucaliptizadoras, organizadas por Verdegaia, coordenan accións de voluntariado ambiental en colaboración con titulares de terrenos con valores ambientais degradados ou ameazados pola eucaliptización e outras especies exóticas invasoras. Mediante erradicación destas especies e substitución por autóctonas de alto valor ambiental co obxectivo de que as zonas intervidas non volvan arder e que axuden como zonas protectoras, servindo como cortalumes verdes e corredor de biodiversidade.
Teamer desde: 05/08/2025
Os garranos (Equus ferus atlanticus), cavalos selvagens do Noroeste peninsular, foram durante milénios um elemento central da paisagem cultural das serras atlânticas. Hoje, são essenciais para preservar os hábitats de turfeiras e queirogais, reduzir a incedência de incêndios, reter carbono e evitar a degradação dos ecossistemas. Apoia a Fundação Montescola para reintroduzir os cavalos selvagens no monte de Froxán e Serra da Xiroña.
Teamer desde: 05/08/2025
Na Teaming, mais de 430 000 pessoas transformam vidas com 1 € por mês. Há mais de 13 anos apoiamos todo o tipo de causas sociais, oferecendo ajuda financeira de forma totalmente gratuita e contínua. Juntos já angariámos mais de 70 milhões de euros e, enquanto as causas sociais precisarem de nós, continuaremos ao seu lado. Com este Grupo da Fundação Teaming, tudo isto é possível. Quer juntar-se a nós?