L'ANTIDOT ÉS L'EDUCACIÓ

Teamers: 5

Recaudación: 1 €

Este foro sólo es para los Teamers y Teaming Managers del Grupo.

Si ya eres del Grupo, accede a tu perfil Teaming

3 comentarios
Comentario
Mariona Ayxela
Mariona Ayxela, Teaming Manager, el 20/12/2012  a las 11:49h

Estimats TEAMERS!!!
Aquest Nadal a Servei Solidari, tenim una #POSTALINVISIBLE per desitjar-te un Bon Nadal.

Potser encara no l'has rebuda i ens encantaria poder-te-la fer arribar a través del correu electrònic. Ens els dones? Només cal que reponguis aquest missatge.

Igualment us desitgem, BON NADAL!!!

Mariona i tot l'equip de Servei Solidari

Mariona Ayxela
Mariona Ayxela, Teaming Manager, el 20/12/2012  a las 12:05h

Perdoneu!
Us envio el meu correu per si voleu escriure'm directament sense publicar-ho al FORO del grup.
mariona.ayxela@serveisolidari.org

Rita Grané Moro
Rita Grané Moro, Teamer, el 27/12/2012  a las 16:06h

Bon dia Mariona; no he rebut la #POSTALINVISIBLE i en tinc molta curiositat. Aprofito per desitjar-te molta sort pel 2013, a tu i a tot l'equip de Servei Solidari.
Rita

Mariona Ayxela
Mariona Ayxela, Teaming Manager, el 02/01/2013  a las 08:57h

Bon any a tots!!!
Espero que comenceu aquest 2013 molt animats i amb força!

Rita, en referència al teu comentari, com us deia necessitaria el vostre correu electrònic per poder-vos enviar la postal nadalenca (ara ja una mica passada) però considerant que l'esperit nadalenc es pot allargar el temps que nosaltres ho desitjem, encara som a temps.
Aquesta eina em permet poder-vos enviar missatges al foro a tots plegats però només de text. No us puc fer arribar la postal per aquest mitjà.

Us passo el meu correu electrònic: mariona.ayxela@serveisolidari.org perque em passeu la vostra adreça si voleu que us la faci arribar LA POSTAL INVISIBLE.
Una abraçada, Mariona

Este foro sólo es para los Teamers y Teaming Managers del Grupo.