Questo forum è riservato solo ai teamer e ai teaming manager di questo gruppo.
Per commentare:
Benvolguts/des:
Ja som 31 teamers a data d’avui. Només tenim paraules d’agraïment per la vostra col·laboració que, per petita que sigui, ens dóna forces per continuar amb la lluita i la defensa del nostre territori.
Informar-vos que aquests darrers mesos hem estat participant en diverses activitats per donar més visibilitat a la nostra plataforma, informar als ciutadans del macroprojecte urbanístic i seguir recaptant diners per continuar la lluita legal.
Desde stands per Sant Jordi, passant per la Fira d’Espàrrecs i el Flea Market de Gavà així com sortides sobre el terreny on s'han iniciat les obres de les bases de laminació i en quines vies d’actuació actualment estem treballant.
Hi ha motius per no perdre l’esperança, la lluita continua!
Entre tots Aturarem el Pla de Ponent
Questo forum è riservato solo ai teamer e ai teaming manager di questo gruppo.
Per commentare:
Teaming Manager
il 01/06/2026 alle 10:53h