Dieses forum ist nur für Teamers und Teaming Managers dieser Gruppe.
Um zu kommentieren:
Benvolguts/des:
Ja som 31 teamers a data d’avui. Només tenim paraules d’agraïment per la vostra col·laboració que, per petita que sigui, ens dóna forces per continuar amb la lluita i la defensa del nostre territori.
Informar-vos que aquests darrers mesos hem estat participant en diverses activitats per donar més visibilitat a la nostra plataforma, informar als ciutadans del macroprojecte urbanístic i seguir recaptant diners per continuar la lluita legal.
Desde stands per Sant Jordi, passant per la Fira d’Espàrrecs i el Flea Market de Gavà així com sortides sobre el terreny on s'han iniciat les obres de les bases de laminació i en quines vies d’actuació actualment estem treballant.
Hi ha motius per no perdre l’esperança, la lluita continua!
Entre tots Aturarem el Pla de Ponent
Dieses forum ist nur für Teamers und Teaming Managers dieser Gruppe.
Um zu kommentieren:
Teaming-Manager
am 01/06/2026 um 10:53h