3 Comments
Comment
Mariona Ayxela
Mariona Ayxela, Teaming Manager, on 20/12/2012  at 11:49h

Estimats TEAMERS!!!
Aquest Nadal a Servei Solidari, tenim una #POSTALINVISIBLE per desitjar-te un Bon Nadal.

Potser encara no l'has rebuda i ens encantaria poder-te-la fer arribar a través del correu electrònic. Ens els dones? Només cal que reponguis aquest missatge.

Igualment us desitgem, BON NADAL!!!

Mariona i tot l'equip de Servei Solidari

Mariona Ayxela
Mariona Ayxela, Teaming Manager, on 20/12/2012  at 12:05h

Perdoneu!
Us envio el meu correu per si voleu escriure'm directament sense publicar-ho al FORO del grup.
mariona.ayxela@serveisolidari.org

Rita Grané Moro
Rita Grané Moro, Teamer, on 27/12/2012  at 16:06h

Bon dia Mariona; no he rebut la #POSTALINVISIBLE i en tinc molta curiositat. Aprofito per desitjar-te molta sort pel 2013, a tu i a tot l'equip de Servei Solidari.
Rita

Mariona Ayxela
Mariona Ayxela, Teaming Manager, on 02/01/2013  at 08:57h

Bon any a tots!!!
Espero que comenceu aquest 2013 molt animats i amb força!

Rita, en referència al teu comentari, com us deia necessitaria el vostre correu electrònic per poder-vos enviar la postal nadalenca (ara ja una mica passada) però considerant que l'esperit nadalenc es pot allargar el temps que nosaltres ho desitjem, encara som a temps.
Aquesta eina em permet poder-vos enviar missatges al foro a tots plegats però només de text. No us puc fer arribar la postal per aquest mitjà.

Us passo el meu correu electrònic: mariona.ayxela@serveisolidari.org perque em passeu la vostra adreça si voleu que us la faci arribar LA POSTAL INVISIBLE.
Una abraçada, Mariona

This forum is only for the Teamers and Teaming Managers of this Group.