Teaming - 1€/month micro donations

Traducció en Beta. Ajuda'ns a millorar
2 comentaris
Comentari
Cecilia Alcaraz
Cecilia Alcaraz, Teamer, el 20/09/2012  a les 09:49h

Us convidem a la xerrada que tindrà lloc avui a les 19:00 h. a Casa Elizalde sobre Reminiscència: memòria i el pas del temps.
Al mateix lloc, trobareu una exposició fotogràfica que està exposada fins el proper dia 5 d'octubre, sobre el mateix tema, que ilustra uns tallers que s'han fet des d'Alzheimer Catalunya per facilitar la comunicació entre les persones afectades i els seus familiars, a traveés de reviure experiències cotidianes per promouen el record.
us esperem.!!

Jordi Comas i Terradas
Jordi Comas i Terradas, Teamer, el 10/10/2012  a les 16:22h

Hola a todo@s, me siento encantado de pertenecer a esta idea maravillosa y solidaria. Por lo tanto también deseo participar en este proyecto, aunque se trate de forma modesta. Y si me lo permitiís, haceros mención del Grupo que yo mismo he creado y que espero que también genere en todo@s vosotr@s el mismo impulso solidario (Grupo de Amigos de la Fundación Lucha contra el SIDA). Animate!

Cecilia Alcaraz
Cecilia Alcaraz, Teamer, el 11/10/2012  a les 09:52h

Muchas gracias Jordi por tu interés en formar parte de nuestro grupo. Un placer tenerte en nuestras filas.
Conocemos perfectamente la Fundación Lluita contra la SIDA de Badalona y colaboramos con ellos de diferentes modos. A nivel personal, estuve 13 años trabajando allí y conozco a todo el equipo. Realizan una muy buena labor. Apoyamos desde aquí la iniciativa teaming para ellos, esperando puedas recaudar mucho.
Gracias!!

Aquest fòrum és únicament pels Teamers i Teaming Managers del Grup.
Per comentar: