Teaming - 1€/month micro donations

Tradução em Beta. Ajuda-nos a melhorar
11 Comments
Comentário
nuria garcia amat
nuria garcia amat, Teaming Manager, em 20/08/2012  em 17:15h

Hem aconsseguit ser ja 223 persones que fem la donació mensual a la SPAM. Tota ajuda és poca, l'any 2013 no es podrà comptar amb pràcticament cap ajuda a nivell administratiu, i per això cal que les ajudes proviennts dels amcs dels animals sigui el mes forta possible.
La meva proposta és que cadascú de nosaltres enviem als nostres contactes de correu electrònic en que consisteix Teaming i la nostra adhesió al grup, per tal de que els nostres amics i coneguts que no es mouen pel facebook de la Spam, s'hi afegeixin. Penseu que si cadascú de nosaltres aconsseguiex que 2 dels seus amics s'hi afegeixin, passariem de ser 223 a 669 amb molt poc esforç... Imagienu-vos si 3 dels nostres contactes s'hi afegeixen, o més!!!
Jo vaig a fer-ho ara mateix! Envio als meus amics una explicació de què és fer Teaming, que és 100% segur i que els animals de la Protectora de Mataró necessiten tota la nostra ajuda! Animeu-vos! Entre tots podem fer coses molt grans amb un petit esforç!

maite palomares
maite palomares, Teamer, em 31/08/2012  em 12:47h

Hoy he difundido en la red social privada de mi empresa esta iniciativa. Es una buena noticia ya que somos 2000 trabajadores aprox... por poco que sea, alguno se unirá,no??. Esperemos que así sea.
Suerte y abrazos!

Jordi Comas i Terradas
Jordi Comas i Terradas, Teamer, em 10/10/2012  em 16:21h

Hola a todo@s, me siento encantado de pertenecer a esta idea maravillosa y solidaria. Por lo tanto también deseo participar en este proyecto, aunque se trate de forma modesta. Y si me lo permitiís, haceros mención del Grupo que yo mismo he creado y que espero que también genere en todo@s vosotr@s el mismo impulso solidario (Grupo de Amigos de la Fundación Lucha contra el SIDA). Animate!

This forum is only for the Teamers and Teaming Managers of this Group.
To comment: