Teaming - 1€/month micro donations

Tradução em Beta. Ajuda-nos a melhorar

This forum is only for the Teamers and Teaming Managers of this Group.
To comment:

If you are not in this Group, join them and help them with 1€ per month

If you are already in this Group, log in to your Teaming account:

Comentário
Judit Bosch
Judit Bosch, Teaming Manager, em 03/10/2023  em 06:33h

Fira d’Entitats Animalistes de Sabadell

El diumenge 8 d'octubre se celebrarà la 7a Fira d'Entitats Animalistes a Sabadell a la Plaça Dr. Robert, i la Lliga Protectora d'Animals de Sabadell estarà present amb un estand d'informació i venda de 10-20h, i els nostres gossos sortiran a desfilar a les 12h.

Adjuntem el programa i us animem a fer difusió i venir a veure'ns a l'estand, conèixer els nostres gossos a la desfilada a les 12h i col·laborar amb els nostres peluts comprant solidàriament la nostra loteria, el calendari del 2024, la nova col·lecció de tasses i moltes altres coses dels nostres marxandatge.

Serà una jornada molt interessant i instructiva!



Us esperem!

This forum is only for the Teamers and Teaming Managers of this Group.
To comment:

Comentário
Judit Bosch
Judit Bosch, Teaming Manager, em 19/09/2023  em 08:13h

Ja tenim el nostre calendari solidari per a 2024!

Com sempre amb fotos d'animals del refugi i aquest any fet per voluntaris de la protectora de Sabadell.

Per només 8€ podeu adquirir-ho i tota la recaptació va en benefici dels animals abandonats del nostre refugi.

Voleu veure com ha quedat? ->

https://www.protectorasabadell.org/wp-content/uploads/2023/09/calendari24.pdf

El podeu adquirir en el refugi en horari de públic, i en les nostres activitats externes de les quals us informem en les nostres xarxes.

En aquest moment també està en venda en COMED, botiga col·laboradora de nutrició animal, c. Doctor Puig, 44, 08202 Sabadell. Quan hi hagi més establiments, us informarem.

This forum is only for the Teamers and Teaming Managers of this Group.
To comment:

Comentário
Judit Bosch
Judit Bosch, Teaming Manager, em 14/09/2023  em 07:17h

Participem a la Festa Major de Gràcia – Plaça de Treball – 16.9.23

El dissabte 16 de setembre tindrem un estand de venda i informació, així com una desfilada de gossos a la Festa Major de Gràcia:

Botiga solidària i informació per adoptar, col·laborar, fer-se soci: de 10-14h

Desfilada de gossos en adopció: 11.30h

Està organitzat per l’AVG Sabadell Agrupació de Veïns de Gràcia
Amb el suport de l’Ajuntament de Sabadell

Vine a acompanyar -nos, compra la loteria de Nadal, el calendari solidàri del 2024 i el nostre marxandatge!
Els animals et necessiten!

This forum is only for the Teamers and Teaming Managers of this Group.
To comment:

Comentário
Judit Bosch
Judit Bosch, Teaming Manager, em 01/09/2023  em 09:11h

Festa dels Minisocis 2023!

Benvolguts,

El dissabte 2 de setembre tornarem a celebrar la FESTA dels MINISOCIS, aquesta vegada de nou a la pl. Dr. Robert de Sabadell, dins el programa d’actes de la Festa Major de Sabadell. Serà de 10.30h a 13.30h.


Una festa dedicada als col·laboradors més petits de la Protectora i a tots els nens i nenes de Sabadell que vulguin conèixer de més a prop els animals.

Si voleu participar en un matí d’activitats, passeu-vos per la plaça! Mulla’t pels animals!



Programa:
10.30h Inici de la Festa
Durant tot el matí:

Botiga solidària i estand d’informació
Tallers infantils de pintacares, taller de postals
Concurs de dibuixos – el dibuix guanyador formarà part de la nostra postal de Nadal
Venda de números per als sortejos solidaris
Recollida solidària de material per als animals del refugi
11.00h Photocall solidari - a càrrec de la fotògrafa Anna Sierra.

11.30h Desfilada de gossos en adopció. Els minisocis podran acompanyar els voluntaris a la desfilada.

12.15h Trobada de gossos adoptats

12.45h “Mulla’t pels animals” – Joc amb esponges i aigua - amb la col.laboració del Club Falcons Sabadell

13.15h Sortejos + entrega de premis

13.30h Final de la festa



Farem jocs i tallers infantils i 2 sortejos solidàris – podeu guanyar, entre altres coses, una mini-sessió de fotos i un pack de material per anar d’excursió amb el vostre gos.



Hi ha un photocall solidàri.


Hi haurà un concurs de dibuixos – i el dibuix guanyador formarà part de la nostra postal de Nadal!



Es farà l’habitual desfilada de gossos en adopció per a què pugueu conèixer de ben a prop alguns dels nostres peluts que busquen una nova família.
Els minisocis que participin a la festa tindran la possibilitat d’acompanyar a un dels nostres gossos en adopció durant la desfilada, juntament amb els nostres voluntaris.



Convidem a tots els adoptants a venir a una trobada amb el vostre gos i fem una foto de familia a las 12.15h.



I com sempre, tindrem la nostra botiga solidària i el nostre estand d’informació de la protectora, on us expliquem com adoptar un gos o gat del refugi o com col·laborar d’altres maneres.
Ja tindrem a la venda la nostra loteria de Nadal i el nostre calendari del 2024!



També posarem una cistella per una recollida solidària, per si voleu portar llaunes, llaminadures, joguines per als nostres peluts, o material de neteja com lleixiu, detergent per a roba, sabó per netejar plats, escombres, Sanytol, tot el que necessitem cada dia al refugi.



I els nens i nenes que es facin minisocis durant el dia de la festa, rebran al moment una bossa amb regals de benvinguda a l’equip de la protectora.



Per finalitzar la festa, ens mullarem pels animals – un joc divertit amb esponges i aigua!!



Animeu-vos a passar un matí divertit amb companyia animal!

This forum is only for the Teamers and Teaming Managers of this Group.
To comment:

Comentário
Judit Bosch
Judit Bosch, Teaming Manager, em 21/07/2023  em 14:41h

¡Tenemos una muy buena noticia!

Gracias a nuestros Teamers que aportan 1 Euro cada mes (actualmente tenemos unos 344 Teamers) hemos podido realizar una mejora en 3 patios de gatos. Se ha decidido rescatar el dinero acumulado actualmente (unos 3000€) para instalar bombas de calor y frío en el patio Ibiza, en la gatera y en parte del patio Sabadell.

Son patios que se pueden cerrar herméticamente y permiten enfriar la zona, ahora que hace tanta calor, y calentar la zona en invierno cuando hace mucho frío y humedad. Ayer se conectaron los 3 aparatos y ya se está notando una temperatura más agradable, sobre todo en la caseta del patio de Ibiza que era un horno. Además, funcionan con la luz que nuestras placas solares generan y que nos ayudan a mantener el gasto eléctrico bajo.



Muchísimas gracias a todos los Teamers que con su aportación mensual hacen posibles proyectos tan especiales y útiles como éste. Iremos ahorrando para poder instalar calefacción también en los otros patios de gatos y en los patios de cachorros.

This forum is only for the Teamers and Teaming Managers of this Group.
To comment:

Comentário
Judit Bosch
Judit Bosch, Teaming Manager, em 20/07/2023  em 16:58h

Acollides per la calor!


Fem una crida per fer acollides per calor d'alguns animals del refugi. Tota la info al rètol, i alguna més aquí:

• La majoria dels gossos que es poden acollir és de tamany gran, hi ha pocs gossos petits.
• També tenim gossos “potencialment perillosos” bons que necessiten una llar. Si algú té llicència, o se la vol treure, i pot fer acollida, us ho agrairan de tot cor.
• Gats tímids que necessiten famílies amb experiència

Tots els que estigueu interessats en fer acollida:
• Passeu pel refugi a les tardes (dillun + dimart 15-19h, dimecres 15-18h, dijou + dimecres 15-17h) per trobar un candidat adequat al vostre perfil, en funció de si teniu altres gossos, nens, més o menys espai… Caps de setmana 10.30h-13.30h.
• Les acollides han de ser com a mínim 1 mes.

Moltes gràcies a tots per endavant per oferir casa vostra a un animal de la protectora!

This forum is only for the Teamers and Teaming Managers of this Group.
To comment:

Comentário
Judit Bosch
Judit Bosch, Teaming Manager, em 04/07/2023  em 07:11h

La setmana passada la protectora de Sabadell va ser convidada a participar al programa “Impactes” de TV Sabadell, en què es parlava de la nova Llei de Benestar Animal que entrarà en vigor al setembre.

Us deixem l'enllaç a l'entrevista en què també hi van participar dues advocades que van comentar molts aspectes que aquesta nova llei regularà.

Sabem que la Llei no és completa, s'han exclòs col·lectius o propostes que havia previst l'esborrany, però és un pas més per aconseguir que els animals tinguin més drets i siguin més protegits.

I s'ha de continuar lluitant per a aquells animals que encara no se n'han vist beneficiats i continuaran sent explotats. És tasca de tots d'educar/difondre/conscienciar/votar/ser la seva veu perquè la propera modificació de la Llei de Benestar Animal inclogui a tots els animals que són éssers sentints.



Enlace/Enllaç:

https://tvsabadell-valles.cat/economia-i-empresa/impactes-amb-olga-ortiz-sandra-burgos-i-claudia-matheja/

This forum is only for the Teamers and Teaming Managers of this Group.
To comment:

Comentário
Judit Bosch
Judit Bosch, Teaming Manager, em 30/06/2023  em 06:46h

Ens hem posat un nou repte: recaptar fons durant 1 mes mitjançant un micromecenatge per a l'operació de 2 gats que requereixen cirurgies de traumatologia. Ens ajudes?



Aquí pots conèixer els casos de Solete i Delta que van entrar amb fractures complicades al refugi de la Lliga Protectora d'Animals de Sabadell aquest mes de juny. Si vols col·laborar solidàriament en la seva recuperació, aquí pots llegir la seva història i també fer una donació – qualsevol aportació suma! Mil gràcies per endavant! Junts ho fem possible.



https://www.migranodearena.org/ca/repte/-ayudanos-a-operar-a-solete-y-delta-

This forum is only for the Teamers and Teaming Managers of this Group.
To comment:

Comentário
Judit Bosch
Judit Bosch, Teaming Manager, em 05/06/2023  em 12:25h

Volem recordar que avui 5 de juny és el Dia Mundial del Medi Ambient.

Es parla molt de l’emergència climàtica, però hem de parlar de l’emergència ecològica.

La biomassa de mamífers al món s'està reduint des de fa anys i també la fauna salvatge a Catalunya està en declivi.

Les causes són l’alt consum de matèries primeres, d'energia, contaminació i espècies invasores, les conseqüències són l'extinció d'espècies autòctones, impactes en la salut humana, pèrdua de biodiversitat. És important reconnectar amb la natura a nivell local.

El medi ambient el cuidem entre tots! Amb petites accions podem fer el nostre entorn més sostenible♻️. #DiaMundialdelMediAmbient

This forum is only for the Teamers and Teaming Managers of this Group.
To comment:

Comentário
Judit Bosch
Judit Bosch, Teaming Manager, em 31/05/2023  em 06:20h

¡Re-abrimos nuestro Chill Cat!
A partir de este Junio, ven a disfrutar la compañía felina

¿Qué es el Chill Cat?
El Chill Cat es un concepto que consiste en ofrecer un espacio de relax, un chill out, en compañía de gatos, donde podrás leer una revista, escuchar música, tomar alguna bebida, si quieres, y relajarte en un ambiente tranquilo, al mismo tiempo que conoces a nuestros gatos, los acaricias, juegas con ellos, les harás compañía y les ayudarás a romper su monotonía.
Y si surge el amor, puedes llegar a adoptar uno, o más bien al revés, el gato te adoptará a ti.

Desde el 2016 abrimos en verano uno de nuestros patios felinos al público y ofrecemos "Cat Time - Temps amb gats" en nuestro Chill Cat:

¿A quién se dirige?
• A toda la gente que por algún motivo no puede tener gatos en su casa y quiere pasar un rato con ellos.
• A todos que nunca han tenido contacto con gatos y quieren conocerlos sin tener que adoptar.
• A los felinos de la protectora que no pueden salir nunca. Abriendo el Chill Cat los hacemos "visibles".
¡Disfruta con ellos en un ambiente de relax preparado especialmente para estas visitas externas, que beneficia al bienestar de ambas partes!
Una forma relajante de pasar un sábado por la mañana y a la vez hacer un bien a nuestros felinos cariñosos que carecen de contacto humano.

¿Cuándo abre el CHILL CAT? ¿Dónde está?
• Dos sábados al mes desde junio a octubre (excepto en agosto) entre las 11h y 13h en la protectora, ctra. de Caldes, km 24,2, Sabadell.

¿Cómo funciona?
• Las sesiones son de 50 minutos (1ª hora: de 11h a 11.50h, 2ª hora: de 12h a 12.50h)
• Admisión máx. 8 personas por hora, de ellos máx. 2 niños (mayores de 6 años) con su responsable
• Aportación en beneficio de nuestros felinos: 1 sesión = 3 €
2 sesiones = 5 €, niños gratis hasta los 12 años.
• Se pueden reservar 6 plazas con antelación. Otras 2 plazas están disponibles para visitantes el mismo sábado
• Las reservas van por riguroso orden y se tendrán que solicitar al mail chillcat@protectorasabadell.org

¿Qué ofrecemos en el CHILL CAT?
• Nuestros voluntarios del Equip Felins atienden a los visitantes e informan sobre los gatos durante todo el "Temps amb gats" en el Chill Cat. Hay cañas y juguetes a disposición para interactuar con los gatos.
• El espacio está acondicionado con sillones y mesas, además tenéis revistas y libros para adultos y niños a disposición.
• Música suave y relajante ayudará a crear un ambiente de relax.
• Hay máquinas de autoservicio de café y agua a vuestra disposición.
• Algunas normas ayudarán a que tanto los gatos como vosotros tengáis una agradable estancia durante vuestro “Temps amb gats".

¿¿Sabías que los felinos transmiten mucha tranquilidad, ayudan a bajar el estrés y con sus ronroneos y mejoran nuestro estado de ánimo??

¡BUEN CAT TIME!

This forum is only for the Teamers and Teaming Managers of this Group.
To comment:

Comentário
Judit Bosch
Judit Bosch, Teaming Manager, em 18/04/2023  em 05:35h

SANT JORDI



Aquest Sant Jordi, llibres, roses i mooolta solidaritat! ❤️ El diumenge 23 d'abril apropa't al nostre stand i ajuda a fer que els animals de la protectora puguin tenir la seva pròpia història de conte

Al nostre stand trobaràs roses, llibres, articles de marxandatge, i lots especials de Sant Jordi! Tot serà solidari pels nostres animals de la protectora!

A més, podreu preguntar com col·laborar encara més (com fer-vos socis/minisocis/padrins/voluntaris, adoptar un gos o un gat del refugi, col·laborar com a empresa, etc.)



Diumenge 23 d’abril

De 9 a 21h

A la Rambla de Sabadell (a l’altura del núm. 43)



Us esperem en aquest dia tan especial! I us animem a fer-ne difusió entre els vostres contactes!

This forum is only for the Teamers and Teaming Managers of this Group.
To comment:

Comentário
Judit Bosch
Judit Bosch, Teaming Manager, em 14/04/2023  em 18:31h

SIGUES PATROCINADOR DE LA 18A FESTA DE L’ANIMAL DE COMPANYIA!

Tenim el plaer de comunicar-vos que estem organitzant la ✴18a Festa de l'animal de companyia✴, que tindrà lloc el diumenge 21 de maig, a la pl. de l'Argub de Sabadell (al Parc de Catalunya), pendent acabar de concretar horaris.

Els objectius de la festa són:
-fomentar les adopcions i la tinença responsable d'animals
-conscienciar sobre l'abandonament
-afavorir la bona convivència entre gossos i persones
-apropar la Protectora a la ciutadania

Realitzarem diferents activitats: desfilada de gossos en adopció, sorteig solidari, concurs caní popular, activitats infantils, quinto solidari i molt més!

Per poder portar a terme la Festa la Protectora necessita comptar, una vegada més, amb l'ajuda dels patrocinadors, amb l'objectiu de que sigui una festa a cost zero per la Protectora i que els diners recaptats sigui íntegres pels animals del refugi.

T’expliquem com ser patrocinador:

⏺ Qui pot ser patrocinador? Qualsevol empresa/establiment que vulgui ajudar als animals abandonats.

⏺ Com puc ser-ho? Fent una aportació econòmica mínima de 25€ o facilitant-nos regals pels guanyadors dels diferents concursos, obsequis per participants i animals, menjar o material per gossos i gats o bé algun val regal pels teus serveis.

⏺ Vols ser patrocinador? Contacta amb nosaltres per e-mail a activitats@protectorasabadell.org com a màxim fins el 28 d'abril, indicant-nos nom, telèfon i email de contacte, així com la manera que tindries interès en patrocinar la festa i així acabarem de concretar detalls de com fer-ho.

A canvi de la teva participació t’oferim:

*Incloure el teu logo en el cartell de la festa, del que farem un munt de difusió de l’activitat entre els nostres socis, voluntaris, padrins, col·laboradors, etc. via mailing (amb més de 5000 contactes).

*Difusió per la nostra web, Instagram i Facebook (amb més de 31.000 seguidors).

*Rebràs informació directa sobre l’activitat per e-mail així com el cartell de la festa per tal que en puguis fer difusió en el teu establiment a la teva clientela.

*Una vegada acabada la festa: carta d'agraïment, fotos de record, així com informació dels resultats de la festa.

Sens dubte, es tracta d’una ocasió molt especial per oferir una bona imatge de la teva marca, així com de col·laborar en el sosteniment de la Protectora.

Els gats i gossos del refugi compten amb tu!

This forum is only for the Teamers and Teaming Managers of this Group.
To comment:

Comentário
Judit Bosch
Judit Bosch, Teaming Manager, em 07/04/2023  em 08:49h

El 7 d'abril és el Dia Mundial de la Salut

¿Sabies que a la prote el nostre equip de veterinaris i voluntaris cada dia treballen per assegurar la salut dels nostres peluts?

Si tu també ens vols ajudar, fes-te soci, padrí o teamer de la protectora i ajuda'ns a lluitar per la seva salut. #DiaMundialdelaSalut
Les nostres despeses veterinàries en medicaments, operacions i cures són altíssimes. Gràcies per ajudar-nos!

I si tens animals a casa, vacuna’ls i desparasita’ls regularment per evitar malalties.

This forum is only for the Teamers and Teaming Managers of this Group.
To comment:

Comentário
Judit Bosch
Judit Bosch, Teaming Manager, em 28/03/2023  em 08:10h

Benvolguts i benvolgudes!



Volem començar el mes amb energia! El dia 1 d'abril realitzarem una JORNADA SOLIDÀRIA, en la que organitzarem estand i recollida de material pels gats y gossos del refugi, de 10:30 a 13h, a la pl. de l'Imperial de Sabadell.

Podeu revisar quin material necessitem en el llistat adjunt!


A més, també ens acompanyaran alguns gossos del refugi en adopció que passejaran pels carrers propers a la plaça durant el matí i els presentarem allí mateix a les 11:30h. Us animem a venir-los a conèixer i a ajudar-nos a trobar-los una casa adoptiva!


✳️ I, en aquesta ocasió, els diners recaptats en la venta de marxandatge solidari i de donatius econòmics aniran destinats a costejar material per treure a passejar en les condicions adequades els gossos del refugi. Ens ajudeu?



Si voleu, podeu fer ja aportacions econòmiques per Bizum al nostre codi 03188 o per transferència bancària al nostre compte corrent del Banc Sabadell: IBAN: ES32 0081 0900 87 0002206230 BIC: BSABESBBXXX



Us esperem!

This forum is only for the Teamers and Teaming Managers of this Group.
To comment:

Comentário
Judit Bosch
Judit Bosch, Teaming Manager, em 18/03/2023  em 00:05h

Estand solidari pel Dia del Pare!

El proper dissabte 18 de març, de 17 a 20h realitzarem un estand al centre de Sabadell, en motiu del Dia del Pare, concretament, a la Rambla amb cantonada c/ St. Antoni Mª Claret.



Hi trobareu regals solidaris molt adequats per aquest dia tan especial: ronyoneres, nous models de bolígrafs, llapis i tasses, ampolles, bosses, llibretes... I també podrem informar-vos de com fer-vos socis/padrins/teamers/voluntaris, de com adoptar un gat o gos del refugi, altres maneres de col·laborar...



Tots els diners recollits entre les ventes i els donatius que tinguem, aniran destinats a costejar les trampes per evitar que les erugues processionàries baixin dels pins que tenim al refugi i evitar que puguin afectar als nostres animals (ja que pot ser letal pels animals). Ens ajudeu?



Si voleu, podeu fer ja aportacions econòmiques per Bizum al nostre codi 03188 o per transferència bancària al nostre compte corrent del Banc Sabadell: IBAN: ES32 0081 0900 87 0002206230 BIC: BSABESBBXXX





Us esperem!

This forum is only for the Teamers and Teaming Managers of this Group.
To comment:

Comentário
Judit Bosch
Judit Bosch, Teaming Manager, em 07/03/2023  em 10:55h

¡Un millón de gracias a todos los donantes!


Penny tiene rotos los ligamentos cruzados y requería una operación en una clínica externa que superaba el presupuesto veterinario de la protectora, a más de 700€. Delante de esta urgencia, os pedimos ayuda y…

¡En menos de 24 horas hemos llegado a nuestro objetivo, incluso lo hemos superados! Con la ayuda de 25 donantes solidarios la Penny podrá ser operada.

Ya tenemos fecha, será el 16 de marzo.

¡Os informaremos después cómo va la petita!!

¡Muchísimas gracias a todos por poner vuestro granito de arena!¡Sois imprescindibles!

This forum is only for the Teamers and Teaming Managers of this Group.
To comment:

Comentário
Judit Bosch
Judit Bosch, Teaming Manager, em 01/03/2023  em 07:37h

El proper dissabte 4 de març, de 10: 30 a 13:30h realitzarem un estand al centre de Sabadell, en una nova ubicació, a la Rambla amb cantonada c/ St. Antoni Mª Claret.

Hi trobareu nous regals solidaris: ronyoneres, nous models de bolígrafs, llapis i tasses, ampolles, bosses, llibretes... I també podrem informar-vos de com fer-vos socis/padrins/teamers/voluntaris, de com adoptar un gat o gos del refugi, altres maneres de col·laborar...

Tots els diners recollits entre les ventes i els donatius que tinguem, aniran per seguir recollint diners destinats a la Nora adjuntem cartell explicant la causa.


Si voleu, podeu fer ja aportacions econòmiques per la Nora per Bizum al nostre codi 03188 o per transferència bancària al nostre compte corrent del Banc Sabadell: IBAN: ES32 0081 0900 87 0002206230 BIC: BSABESBBXXX


I durant el matí podreu conèixer a alguns gossos del refugi que tenim en adopció, i veure’ls passejar per la Rambla, passeig de la pl. Major i voltants. A veure si entre tots els hi trobem una nova família que els cuidi i els estimi!

Us esperem!

This forum is only for the Teamers and Teaming Managers of this Group.
To comment:

Comentário
Judit Bosch
Judit Bosch, Teaming Manager, em 24/02/2023  em 12:46h

Veniu a la Festa dels animals de St. Quirze!

El 26 de febrer, de 10 a 14h, estarem a Sant Quirze del Vallès, als exteriors de la Masia Can Feliu, amb un estand on podreu fer les vostres compres solidàries

A més, podreu conèixer alguns gossos en adopció de la protectora, ja que participaran en la desfilada de les 12h

I gaudir d’un matí ple d’activitats realitzades per diferents associacions animalistes! Aprofitem per compartir-vos el programa.

This forum is only for the Teamers and Teaming Managers of this Group.
To comment:

Comentário
Judit Bosch
Judit Bosch, Teaming Manager, em 22/02/2023  em 07:17h

Benvolguts i benvolgudes!



El dia 25 de febrer es durà a terme una recollida de material al C.C Alcampo, a Sant Quirze del Vallès, de 17 a 20h



A més, també hi haurà un estand solidari on podreu comprar el marxandatge de la protectora i fer totes les preguntes que necessiteu sobre adopció o altres formes de col·laborar amb el refugi.



Us esperem!

This forum is only for the Teamers and Teaming Managers of this Group.
To comment:

Comentário
Judit Bosch
Judit Bosch, Teaming Manager, em 20/02/2023  em 19:26h

El 20 de febrero se celebra el Día Internacional del Gato.

El objetivo es concienciar a la población sobre una tenencia responsable. Si decides compartir tu vida con un gato, recuerda:
Adopta, cuida, esteriliza y mantén al día sus vacunas y sobre todo dedícales el tiempo que se merecen, son un miembro más de la familia.

¿Cómo celebrar?

Hazte voluntario en una protectora de gatos.
Haz una donación a una protectora para los gatos.
Adopta un gato en una protectora, todos necesitan una familia.
Vístete en honor al día del gato – hoy que es carnaval con más motivo!
Programa una cita a tu gato con su veterinario.
Mima a tu gato hoy especialmente, juega con él a lo que más le guste, dale alguna chuchería, o bien simplemente cógelo y acarícialo, les encanta.

¡Feliz Día del Gato!

This forum is only for the Teamers and Teaming Managers of this Group.
To comment: