1 comentario
Comentario
Jacqueline Annot
Jacqueline Annot, Teamer, el 12/09/2018  a las 22:01h

Hallo teamers van GRH , twee jaar geleden heb ik deze teaming groep gestart en wil nu vragen of er iemand is van de 34 leden die mijn taak als teammanager over wil nemen. Ik ben me meer aan het richten op de opvang in mijn omgeving rond Malaga . De taak bestaat eigenlijk alleen uit het delen van de groep op social media, nieuwe teamers proberen te vinden en transfer van geld naar GRH als het ergens nodig is . Hoop dat er iemand is die mijn plek over wil nemen , kunnen eventueel een poosje samen doen en ik kan uitleggen hoe het werkt . Zie graag reacties , groet Jacq

Jacqueline Annot
Jacqueline Annot, Teamer, el 19/09/2018  a las 15:59h

Hai Gonny , dank je wel voor je reactie in ieder geval .Laten we nog even wachten of er reacties komen van andere leden. Het is niet veel werk hoor , bestaat echt uit de groep delen op social media en proberen meer leden te krijgen en ik heb in de afgelopen 2 jaar 1 keer geld van de groep overgemaakt naar GRH , de rest staat er gewoon nog . Het gaat allemaal vanzelf iedere maand automatisch bijgeschreven en t is een soort v spaarpotje voor als er s een noodgeval is waar geld heen moet .

Este foro sólo es para los Teamers y Teaming Managers del Grupo.
Para poder comentar: