Teaming - 1€/month micro donations

Tradução em Beta. Ajuda-nos a melhorar
2 Comments
Atualização da causa
Teresa Bofill Gorina
Teresa Bofill Gorina, Teaming Manager, em 06/10/2020  em 12:10h

GRÀCIES, GRÀCIES I GRÀCIES!
El Consell Nacional de la Cultura i de les Arts (CoNCA) ha concedit el Premi Nacional de Cultura 2020 a Xamfrà.
El CoNCA considera que els guardonats son l’expressió de la diversitat i riquesa de la cultura catalana i respecten l’equilibri de gènere, la trajectòria, les disciplines i la procedència territorial.
Gràcies a totes les persones i institucions que ens donen confiança.
Gràcies a tots els professionals i voluntaris que treballen a Xamfrà amb absoluta passió i compromís.
Gràcies a les empreses, fundacions i administracions que creuen en el projecte i que hi donen suport.
Gràcies a les entitats veïnes que amb els colzes junts ens ajuden fent xarxa.
Gràcies a les famílies perquè amb la seva confiança creuen amb el projecte.
Gràcies als amics de Xamfrà perquè amb els seus donatius ens permeten respirar.
Gràcies als petits gestos dels Teamers perquè teixeixen una xarxa immensa.
Gràcies a la Fundació L’ARC Música per posar la llavor fa més de 50 anys i seguir al nostre costat incondicionalment.
I gràcies als i les alumnes de Xamfrà per tenir passió per les arts cada dia.
El Premi Nacional de Cultura 2020 és per a tots vosaltres.

A més de Xamfrà, els guardonats d’enguany son: la cantant Maria del Mar Bonet, la residència de treball per a artistes i investigadors Centre d’Art i Natura de Farrera (CAN), la directora i guionista de cinema Carla Simón i la companyia de teatre Tricicle Els cinc guardonats són per al Plenari del CoNCA, jurat dels Premis, «una expressió magnífica de qualitat, prestigi, passió i professionalitat». Moltes felicitats a tots ells.
L’acte de lliurament dels guardons tindrà lloc el diumenge 29 de novembre a la Capella del MACBA, serà un homenatge a les persones i entitats guardonades posant en el centre la seva obra i la seva relació amb el públic.
Felicitats a tots i moltes gràcies!
Xamfrà

Patricia Sánchez Delicado
Patricia Sánchez Delicado, Teamer, em 06/10/2020  em 19:59h

Quina alegria més gran! Ben merescut! Una forta abraçada i seguiu!

Mar Martín Domínguez
Mar Martín Domínguez, Teamer, em 07/10/2020  em 11:34h

Què bé!!!! Em fa molt feliç llegir això. Felicitats!

This forum is only for the Teamers and Teaming Managers of this Group.
To comment: