Stichting Paard in Nood Spanje

Teamers: 1.415

Recaudación: 1 €

1 comentario
Comentario
Laura Hoitsema
Laura Hoitsema, Teaming Manager, el 31/12/2023  a las 11:10h

Vorig jaar kregen we het goede nieuws. We konden verhuizen naar een finca waar alle dieren op een plek konden staan. Het paradijs waar paarden en alle overige dieren in alle vrijheid kunnen leven. We kunnen op deze finca nog meer betekenen voor het welzijn van de dieren.
Veel meer dagelijkse controles uitvoeren, daarom wil ik iedereen enorm bedanken voor alles wat er afgelopen jaar gerealiseerd is. Al de vrachtwagens met hooi. De gehele finca in kunnen richten. Mijn dank is enorm groot.
Onze Mirjam heeft een prachtige film gemaakt van varkenschuur tot nu....
Een uitgebreide rondleiding.

Wij van Paard in Nood Spanje willen alle teamers bedanken voor de 1 euro donaties.
Samen met alle donateurs en de papa's en mama's, sponsoren hebben we dit jaar vele paarden kunnen voorzien van eten, veeartsen, klinieken, veilige pickup, watertank, de minikliniek etc.

Uit het diepst van mijn hart ben ik jullie zo dankbaar voor het vertrouwen en liefdevolle berichten, de steun en jullie liefde voor alle dieren.
Ik wens jullie alle liefde, kracht en al het moois van de hele wereld het nieuwe jaar in.
Gelukkig nieuwjaar voor een ieder die dat nodig heeft.

Dank jullie wel,
Hou van jullie.

Laura

Miep van Dulken
Miep van Dulken, Teamer, el 01/01/2024  a las 10:55h

Alle dieren op hun nieuwe plek bedanken jullie voor het horen van hen en alle zorg die jullie hebben zodat zij eindelijk een waardig leven hebben

Este foro sólo es para los Teamers y Teaming Managers del Grupo.
Para poder comentar: