Teaming - 1€/month micro donations

Traduzione in Beta Aiutaci a migliorare

Stichting Kattenbos

Teamers: 95

Cresciuta 1 €

4 Commenti
Aggiornamenti sulla causa
Lenička Roozendaal
Lenička Roozendaal, Teaming Manager, il 15/05/2017  alle 23:21h

Tussen de 1e en 10e van de maand wordt 1 euro afgeschreven. Dit gebeurd door een Spaanse bank.Teaming is een Spaanse organisatie, en daarom kunnen ze ook om de Nederlandse bankkosten heen werken.
Via Stichting Poezensnuitjes hebben we de site leren kennen en zij hebben gehoord van andere opvangen dat ze betrouwbaar zijn. Sinds kort kunnen we daar vanuit Nederland ook gebruik van maken. Het scheelt ons 7,5 cent per euro bankkosten dus dat is wel de moeite waard.

Lenička Roozendaal
Lenička Roozendaal, Teaming Manager, il 30/05/2017  alle 19:06h

Dank je wel voor je antwoord Judith en ook voor je deelname uiteraard !!! Ik zag dat je al langer op deze manier groepen steunt en dus ervaring hebt en ik ben blij dat je er enthousiast over bent.
Je kunt de donatie stopzetten met de link "I don't want to collaborate " Maaike en mocht dat onverhoopt niet lukken kun je het altijd via je bank stop laten zetten. Dat werkt zo voor alle machtigingen die je geeft voor periodieke afschrijvingen.
Ook jij dank voor je deelname Maaike !!! Voor mij is het ook voor het eerst.
En voor de stichting is het heel spannend !

Maaike Hemel
Maaike Hemel, Teamer, il 30/05/2017  alle 19:36h

Nou ik was ook niet van plan om me binnen afzienbare tijd weer af te melden, maar ik weet wel graag hoe ik ergens weer vanaf kom... Bedankt voor de informatie in ieder geval

Questo forum è riservato solo ai teamer e ai teaming manager di questo gruppo.
Per commentare: