Teaming - 1€/month micro donations

Tradução em Beta. Ajuda-nos a melhorar
Atualização da causa
Associació Protectora d'animals l'Anxova Peluda
Associació Protectora d'animals l'Anxova Peluda, Teaming Manager, em 12/01/2022  em 10:23h

Fa temps que no us enviem cap missatge i volíem començar aquest 2022 fent-vos una mica de feedback de la situació actual.

En aquest moment, a part de les despeses ordinàries de la protectora, tenim diversos casos de gossos que necessitaran atenció que comportarà despesa alta.

En primer lloc en Ninu, que estem pendents que creixi per poder valorar com i quines operacions li podríem fer a les potes. No sabem si podrem operar les dues potes o una.. hem d'esperar.

En segon lloc tenim la Lola. Una american stanford de menys de dos anys que li han detectat una displàsia nivell màxim amb un dolor molt agut. L'única opció per ella és posar dues protesis de maluc que tindran un cost mínim de 2.000€/ costat. És una gossa molt jove i boníssima i no operar-la podria suposar en ella un dolor tan intens que podria tornar-la, fins i tot, agressiva.

A part d'ells dos tenim dos gossos en rehabilitació per conducat en residències.

Aquesta és la situació inicial 2022, segurament de les més dues economicament parlat, però gràcies a totes i tots vosaltres seguirem endavant!

De tot cor, gràcies infinites. <3

This forum is only for the Teamers and Teaming Managers of this Group.
To comment: