Este foro sólo es para los Teamers y Teaming Managers del Grupo.

Para poder comentar:

Comentario

Kandy Guerrero
Kandy Guerrero

Teaming Manager

el 12/12/2025 a las 20:35h

CONTACONTES DE L’ÀLBUM “L’EFÍMERA” A CÀRREC DE L’ASSOCIACIÓ ELS DOLS PER PARLAR DE LA PÈRDUA ALS MÉS PETITS (EDITORIAL TAKATUKA) I TALLER DE BOLES DE NADAL

Contacontes de l’àlbum “L’efímera” de Stéphane Sénégas de l’Editorial Takatuka a càrrec de Kandy Guerrero de l’Associació els Dols per parlar als més petits del dol a través dels contes. Seguidament l’Associacó farà un taller de boles de nadal.

Dos germans descobreixen un petit insecte molt divertit: una efímera. Busquen per internet i, quan saben que la seva nova amiga només viu un dia, decideixen fer mans i mànigues perquè aquest únic dia li sigui inoblidable, i la fan participar en tota mena de jocs i aventures… La mort de l’efímera entristeix el germà petit fins que entén que les vint-i-quatre hores que viu aquest insecte equivalen a la vida d’una persona i que, per tant, els éssers humans també hem d’intentar viure l’existència amb tota la intensitat possible. No podem perdre l’estona!

Els Dols és una Associació sense ànims de lucre on intenten trencar el tabú sobre el dol i la pèrdua. Acompanyar, normalitzar i formar, per normalitzar el procés d’adaptació del que significa el dol. A través de tallers infantils, formacions, trobades… tot és possible per entendre i adaptar-se al camí de les llàgrimes.


Comparte

Este foro sólo es para los Teamers y Teaming Managers del Grupo.

Para poder comentar: