Ce forum est réservé aux Teamers et aux Managers du Groupe.

Pour pouvoir faire un commentaire

Actualisation sur la cause

Marta Sunyer
Marta Sunyer

Teaming Manager

le 29/09/2025 à 14:11h

Bé, des de l'última actualització per aquí han anat passat coses.

En veure que l'ajuntament no donava resposta al pressupost vaig haver de contactar amb una protectora de la zona (Anut Animal de Cabanabona) per si em podien donar un cop de mà. Ha costat, però finalment elles van aconseguir que l'ajuntament se'n fes càrrec.

Havien 10 gats per fer, recordeu?, alguns durant aquest temps ens han deixat.

Ara queda 1 gata que no es va poder fer, dos mascles adults i tres cries (que ja tenen els sis mesos).

Ara no disposo de suport de cap Protectora, ja que Anut Animal està donant la callada per resposta a un missatge que vaig fer a principis de setembre per si em podien incloure amb les seves esterilitzacions com la vegada passada.

He parlat amb el veterinari de Balaguer i com saben la situació de la colònia i la meva personal que estic sense feina, m'han dit de fer les esterilitzacions dels tres petits, ja que ja tenen els sis mesos i esperar seria tornar altre cop al descontrol ...

Així que hi ha una factura pendent de pagament de 411 €.

Amb Teaming i amb els tallers que vaig fent per recaptar no arriben a pagar la factura.

Hem de tenir present que hi ha Poirot amb la ceguera que va avançant, a Taques amb un tumor a l'orella i a Rosi que té orelles i nas cremats pel sol.

És una situació complexa i necessitem de tot l'ajut

Comparte

Ce forum est réservé aux Teamers et aux Managers du Groupe.

Pour pouvoir faire un commentaire