Teaming - 1€/month micro donations

Traduction en Beta. Aidez-nous à faire encore mieux
3 commentaires
Actualisation sur la cause
Ramon Bartomeus
Ramon Bartomeus, Teaming Manager, le 05/11/2021  à 18:16h

Hola Teamers pel Cau Amic,
Moltes gràcies per el vostre suport. Som L’Anna i en Ramon, fa molts anys que donem un cop de mà al Cau Amic, i ara ens hem responsabilitzat del equip Teaming.
Estem preparant un punt de llibre per regalar-vos en la propera activitat que farem a Jardiland, i volem saber quin dels 5 models us agrada més.
Podeu contestar per mail a teaming@cauamic.cat o afegint un comentari aquí mateix.
Moltes gràcies per la vostre ajuda.
Anna i Ramon

Valeria Terrizzano
Valeria Terrizzano, Teamer, le 06/11/2021  à 10:19h

Me gustan los modelos 1 y 4. Me gusta la foto del modelo 3 y 5 pero creo que funcionaria mejor en horizontal, porque en vertical no le deja espacio suficente a la dirección de la mirada del perro y queda un poco "claustrofóbica". Aunque me imagino que la foto original, al ser más ancha, queda más equilibrada, y que quizás no sea posible ponerla en horizontal (se perdería la línea de cipreses...). En fin, no sé si ayudo o complico las cosas! Por otra parte, tengo dos alfombras bastante gruesitas aunque un poco viejas que me gustaría donar al Cau si les pudieran ser de utilidad (miden 0.8 x 1.5 mts aproximadamente, se podría cortar en dos cada una), a dónde se pueden llevar?

Montse Roig Losantos
Montse Roig Losantos, Teamer, le 06/11/2021  à 10:28h

A mi agradan el 5 i el 1

Josep Lluis Lliberia Blasco, Teamer, le 07/11/2021  à 12:15h

A mi també m'agraden els models 1 i 4.
Gràcies per la feina!

Ce forum est réservé aux Teamers et aux Managers du Groupe.
Pour pouvoir faire un commentaire