2 comentarios
Comentario
Susana M Punxin
Susana M Punxin, Teamer, el 02/06/2015  a las 10:09h

Son temaer da asociación desde hai xa un tempo. Axudar os animais da rúa é unha importante labor e felicítovos por iso. Mais tamén é importante respectar os nomes dos lugares. VILAGARCÍA DE AROUSA é como se chama a vila na que traballades, sería ben que o corrixirades na descrición deste grupo.
Unha aperta e moitos ánimos para continuar co voso traballo.

Reyes Penide
Reyes Penide, Teamer, el 26/08/2015  a las 12:45h

No quiero entrar en debates, yo tambien soy de Villa, pero si tienen la descripcion del grupo en castellano, por que tienen que poner el nombre en gallego? Yo he encontrado el grupo buscando por "Villagarcia" y creo que tienen mas posibilidades de que la gente los encuentre asi que no en gallego.

Susana M Punxin
Susana M Punxin, Teamer, el 26/08/2015  a las 13:32h

Bo día, Reyes. Explícoche o porqué en resposta á túa pregunta: porque "Villagarcia" é, entre outras cousas, ilegal. O nome real e legal da vila é Vilagarcía de Arousa, non hai outro.
Non se trata de posibilidades de atopar o grupo, ou de como diga a xente aquí ou alá, trátase de respectar o nome real e legal da localidade.
Ti chámaste Reyes, e eu non me dirixo a ti como Reis, non? Porque o teu nome é Reyes e eu respétoo. Coa toponimia pasa igual. Respectemos os nomes dos lugares, nomes que, ademais, son herdanzas de séculos, que debemos preservar e gardar como tesouros que son.
Un saúdo, ánimo á asociación para o grande traballo que fan, e grazas, Reyes, por colaborar.

Este foro sólo es para los Teamers y Teaming Managers del Grupo.
Para poder comentar: