This forum is only for the Teamers and Teaming Managers of this Group.
To comment:
Hi serem per la festa major de La Florida de L'Hospitalet!
Per a que tothom hi pugui participar, farem un bingo de lletres! (No cal saber jugar a scrabble)
Centre Ana Díaz Rico
divendres 3 de juliol
⏰️ 18 h
La mecànica del joc és molt senzilla i tothom la coneix. Els cartrons seran simulacions de taulers de scrabble amb diverses paraules posades. A mida que es canta una lletra, cal tapar-la al teu “tauler”.
Cada partida dura entre 10 i 15 minuts, i en podeu jugar tantes com vulgueu.
És un joc ràpid i adient per a totes les edats, on no cal saber jugar a scrabble.
Veniu en família i gaudiu d'una bona estona tots plegats!
This forum is only for the Teamers and Teaming Managers of this Group.
To comment:
Teaming Manager
on 19/06/2026 at 05:52h