El Compromís Ciutadà

Teamers: 46

Recaudación: 1 €

2 comentarios
Comentario
Joan Ortiz i Serra
Joan Ortiz i Serra, Teaming Manager, el 03/02/2014  a las 23:11h

Hola a tothom!
Aquest mes de gener hi han hagut noves adhesions! Moltes gràcies a tots per la vostra fidelitat i interès en mantenir un programa d'aquestes característiques. Benvingudes i benvinguts els darrers que us heu incorporat!
Vull fer-vos saber que estem planejant una trobada de teamers del Compromís Ciutadà. Ho farem en una visita guiada per l'hort biodinàmic d'en Joan Salicrú (no us perdeu això: http://periodismeiconsciencia.org/agricultura-biodinamica-entrevista-a-joan-salicru/). Les places seran limitades, però ja buscarem la manera que hi puguin anar un màxim de persones. Us n'informarem. Així també ens podrem conèixer i xerrar entre nosaltres, perquè no tot són cares conegudes! A la que tingui més informació de tot plegat us la faré saber!
De moment això és tot! Moltes gràcies a tots pel vostre suport! I seguim en contacte!
Joan

Joan Ortiz García-Gastón, Teamer, el 03/02/2014  a las 23:18h

A mi ja m'hi pots comptar. Vaig trobar molt interessant tot el que va dir el "pagès". Amés, hi ha molta "ensenyança" i crec que és un individu que té molt a dir.
A més, tinc ganes de coneixer als "teus teamingueros" i poder intercanviar opinions.
Endavant COMPROMÍS CIUTADÀ!!!!!!!!!!!!!!!

Pia Puigpiqué Juanola, Teamer, el 04/02/2014  a las 11:29h

Molt bona idea! Tampoc m'ho perdo. Em va agradar molt l'entrevista ... ja tinc ganes de passejar-me per l'hort d'en Joan.

Este foro sólo es para los Teamers y Teaming Managers del Grupo.