O idioma que você está usando para acessar nosso site foi traduzido por voluntários. Nosso site ainda está em processo de melhoria e tradução. Por isso, agradecemos imensamente se você nos informar se encontrou algum erro em nosso site.
Para nos contatar, clique aqui.
hola, he vist el cas de la Duquesa, quin greu...us acompanyo en el sentiment, malauradament estic en paro i l'únic que puc fer es aportar el meu euro al mes com a teamer...ojalá pogues ajudar-vos mes... una abraçada
Hola Núria, des de GdG apreciem molt el teu comentari i la teva col.laboració. La teva contribució és molt valuosa i important per nosaltres, tant de bo en tinguéssim moltes com tu. Gràcies pel teu euro mensual. I moltes més gràcies pel teu suport! Ja saps on ens pot trobar! Una abraçada!
This forum is only for the Teamers and Teaming Managers of this Group.
To comment:
Hola Núria, des de GdG apreciem molt el teu comentari i la teva col.laboració. La teva contribució és molt valuosa i important per nosaltres, tant de bo en tinguéssim moltes com tu. Gràcies pel teu euro mensual. I moltes més gràcies pel teu suport! Ja saps on ens pot trobar!
Una abraçada!