BOMBERS SOLIDARIS

Teamers: 334

Recaudación: 1 €

Actualización de cómo va la causa
Alex Monton Carrillo
Alex Monton Carrillo, Teaming Manager, el 08/07/2020  a las 09:13h

Bon dia a tothom, buenos dias a todos (castellano al final)

Us volem informar de canvis en el projecte:
Acabem de fer la transfèrencia de 3 mesos d'aportacions al teaming (Abril, Maig i Juny).
Els diners d'aquest teaming els destinem a 4 projectes, Campanya de Reis, Milla Nàutica, Rocòdrom Lesbos i suport al EREC, 3 mesos de teaming per cada projecte.
Pel COVID, aquest any no farem ni la Milla ni el Rocòdrom, així que hem decidit que els 6 mesos que queden, ho destinarem tot al projecte de Bombers Solidaris contra la Crisi del COVID, es el projecte pel que hem creat els 5 grups de teaming extra. Per comprar productes d'higiene i alimentaris de proximitat i el mes sostenibles possible.
Us animem des de aquí a apuntar-vos almenys a un grup extra (el del vostre parc mes proper per exemple), i a difondre la iniciativa. Cada grup que us apunteu suposa un producte extra per les families necesitades.
Aquí teniu els links als grups: http://bit.ly/bomberssolidaris

Com a avançada al que volem fer i com que no podem agafar els diners dels grups fins a finals de Juliol. Hem comprat 1200 raspalls de dents de bambú amb diners que teníem guardats de merchandising i de quan teniem la bossa d'emergencies al teaming. Ja els estem fent arribar a les entitats, ho podeu seguir al nostre facebook: http://www.facebook.com/bomberssolidaris

Gràcies pel vostre suport.

CASTELLANO

Buenos dias a todos,

Queremos informar de cambios en el proyecto:
Acabamos de hacer la transferencia de 3 meses de aportaciones al teaming (Abril, Mayo y Junio).
El dinero de este teaming los destinamos a 4 proyectos, Campaña de Reyes, Milla Náutica, Rocódromo Lesbos y apoyo al EREC, 3 meses de teaming para cada proyecto.
Por COVID, este año no haremos ni la Milla ni el Rocódromo, así que hemos decidido que los 6 meses que quedan, lo destinaremos todo al proyecto de Bomberos Solidarios contra la Crisis del COVID, es el proyecto por el que hemos creado los 5 grupos de teaming extra. Para comprar productos de higiene y de alimentacion de proximidad y lo mas sostenibles posible.
Os animamos desde aquí a apuntaros al menos a un grupo extra (el de vuestro parque mas cercano por ejemplo), y a difundir la iniciativa. Cada grupo que os apunteis significa un producto extra pera las familias necesitadas.
Aquí tenéis los links a los grupos: http://bit.ly/bomberssolidaris

Como avanzada a lo que queremos hacer y como no podemos coger el dinero de los grupos hasta finales de Julio. Hemos comprado 1.200 cepillos de dientes de bambú con dinero que teníamos guardados de merchandising y de cuando teníamos la bolsa de emergencias en teaming. Ya los estamos haciendo llegar a las entidades, puede seguir a nuestro facebook: http://www.facebook.com/bomberssolidaris

Gracias por vuestro apoyo.

Este foro sólo es para los Teamers y Teaming Managers del Grupo.
Para poder comentar: